Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
فیلم اموزش رابطه جنسی

Thursday 26 June 2014

سوال جوابهایی در مورد : همجنسبازی ، خود ارضایی دختران و پسران ، پستان ، اسپری تاخیری ، حاملگی


من تازگیها متوجه شدم متاسفانه شوهرم با یکی از اقوامش هم جنس بازی میکند راهی هست تا غیر مستقیم او را از این کار زده کنم.

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم همسر شما مبتلا به نوعی انحراف جنسی است و باید تحت روان درمانی قرار گیرد. غیر مستقیم برای او کاری نمی توان انجام داد.

یکی دیگر از دوستان سوال کرده اند:
من 17 سالمه بعضی وقتها خودارضایی کردم . آیا ممکنه که  همسر آینده من متوجه شود.
در پاسخ باید بگویم خود ارضایی علامت مشخصه ای ندارد که کسی بتواند با وجود آن متوجه خود ارضایی طرف دیگر شود و همه مطالبی که در این زمینه ذکر شده حرفهایی غلط و نادرست می باشد.

زندگیه سکسی


یکی دیگر از دوستان سوال کرده اند:با عرض پوزش یه سوال داشتم اینکه من 24 سالمه دیگه دارم میرم داخل 25 سال اما سینه هام هم کوچیک هم بعضی مواقع درد داره مثل کسی که میخواد تازه سینه دربیاره تو سینه حالا نمیدونم یه مایع یا چیز سفتی هست هر دوتاش درد داره علت چیست؟

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم ایشان باید مورد معاینه و بررسی دقیق قرار گیرند لذا لازم است به اینجانب یا یکی از همکاران پزشک جهت بررسی و انجام ازمایشات لازم مراجعه نمایند.

یکی دیگر از دوستان سوال کرده اند:
من دختری19 ساله هستم و بعضی وقت ها خودارضایی داشته ام . یه مطلب خوندم که نوشته بود کلیتوریس(چوچوله) تحریک شده قابل تشخیص است و بزرگتر میشود درصورتی که نمونه ی تحریک نشده کوچک است و نمایان نیست. آیا این مطلب صحت داره؟ با تشکر از مطالب آموزنده تان لطفا اگه میشه سریعتر پاسخ بدهید.
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم این مطلب نادرست است و صحیح نیست. خود ارضایی هیچ علامت مشخصه ای ندارد که بتوان از روی آن تشخیص داد فرد این کار را انجام می دهد یا انجام می داده است.

یکی دیگر از دوستان سوال کرده اند
اقای دکتر میخواستم بدونم استفاده از اسپری تاخیری ضرری داره.
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم استفاده از اسپری تاخیری هیچ عارضه ای ندارد. این اسپری ها به دو صورت عمل می کنند بخشی از انها با دارا بودن ماده بی حسی باعث ایجاد بی حسی در الت مرد و افزایش استانه تحریک او می شوند و برخی نیز با سرد کردن الت باعث عدم تحریک گیرنده های حسی الت می شوند. هیچ کدام ضرر خاصی ندارند ولی بهتر است سر خود استفاده نشود و با تشخیص پزشک و بعد از اخذ شرح حال تجویز و استفاده گردد. این اسپری ها می تواند باعث کاهش احساس لذت در مرد شود.

یکی دیگر از دوستان سوال کرده اند:
مطالب راجع به سکس دهانی رو خوندم و هنوز سوال دارم. شما تو مطالب تاکید کردین که ترشحات میتونن حاوی ویروس و عامل بیماری باشن. اگه این سکس فقط به صورت لیس زدن باشه و هیچ تماسی با مخاط و ترشحات نداشته باشه چی؟ مشکلی نیست؟ آخه همسر من علافه خاصی به این کار داره!
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم در سکس دهانی مرد برای زن مرد با دهان و زبان و لبها ناحیه کلیتوریس یا چوچوله زن را تحریک می کند و اگر ترشحات تناسلی زن تماسی با دهان مرد نداشته  باشند و اصول بهداشتی رعایت شود موردی ندارد. همچنین وقتی زن و مردی با هم ازدواج می کنند و از سلامت هم مطمئن هستند جای نگرانی ندارد. ترس از انتقال بیماری در کسانی است که شرکای جنسی متعدد و نا مطمئن دارند.

یکی دیگر از دوستان سوال کرده اند:
نامزد من به بیماری پوستی اکتیوزیس خشکی پوست مبتلاست دکتره گفته واگیردار نیست ولی میخواستم بدونم شما در یک مطلب نوشته بودی از راه ساک زدن بیماری پوستی انتقال می یابد آیا این بیماری پوستی هم ممکنه از طریق ساک زدن به من سرایت بشه یا نه؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم خیر این بیماری از راه سکس دهانی منتقل نمی شود. ولی بهتر اینست که همسر شما نسبت به درمان بیماری خود اقدام کنند تا خیال شما کاملا راحت شود.

یکی دیگر از دوستان نیز پرسیده اند:
سلام آقای دکتر میخواستم بدونم حاملگیه خارج از رحم در حالی که پرده سالم باشه چه طور اتفاق می اوفته؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم فرقی بین داشتن پرده و نداشتن ان در حاملگی خارج از رحمی نیست. حاملگی خارج از رحم به خاطر این اتفاق می افتد که تخمک بارور شده به جای رحم در جایی دیگر جایگزین شده و شروع به رشد می نماید. هنگامی که مایع منی وارد مجرای تناسلی زن می شود اسپرمها شروع به حرکت به داخل رحم می نمایند و در لوله های رحمی با تخمک تماس و باعث بارور شدن ان می شوند. اگر این تخمک بارور شده وارد رحم شود و در دیواره رحم جایگزین شود بارداری درست اتفاق می افتد و اگر این تخمک وارد رحم نشود و در لوله های رحمی یا محوطه شکم جایگزین شود حاملگی خارج رحمی رخ می دهد.
در کل در مکانیسم بارداری تفاوتی بین داشتن پرده یا نداشتن ان نیست.

یکی دیگر از دوستان نیز سوال کرده اند:
یه سوالی داشتم میخواستم بدونم آیا روشی دارویی برای برجسته شدن نوک سینه وجود دارد؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم روش دارویی که باعث بزرگی سینه ها بدون ایجاد عوارض شود وجود ندارد. اخیرا دارویی به نام قرص پستان برای بزرگ کردن سینه ها در برخی از کشور های اروپایی وارد بازار شده است. هنوز در مورد عوارض این دارو خبری منتشر نشده است و تنها روش دارویی برای بزرگ کردن سینه ها می باشد.

یکی دیگر از دوستان سوال کرده اند:
من زود انزالی دارم باید چه کاری انجام بدم
راستی انگشتر های مغناطیسی که به گفته سازندگان آنها باعث رفع زود انزالی میشود صحت دارد یا نه؟

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم زود انزالی هم درمان دارویی دارد و هم درمان تکنیکی که بطور مفصل در مطالب قبلی توضیح داده ام و می توانند جستجو و مطالعه فرمایند.
در مورد انگشتر های مغناطیسی نیز باید بگویم این وسایل هیچ تاثیر فیزیکی بر این مساله ندارند و فقط روشی برای پول در آوردن صاحبان آن می باشد.

No comments:

Post a Comment

فیلم اموزش رابطه جنسی