Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
فیلم اموزش رابطه جنسی

Thursday 26 June 2014

پاسخ به سوالات شما (سکس بعد از زایمان)

یکی از دوستان سوال کرده اند:

با سلام دکتر من بعد از زایمانم هیچ میلی به رابطه با همسرم ندارم الان 4 ماه است زایمان کردم و من به زور با او سکس دارم چی کار کنم
سکس با زنی که زایمان کرده
حاملگی و تاثیر آن بر روابط جنسی

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم بعد از ازدواج تا دو هفته به دلیل شرایط جسمانی نمی توان سکس داشت و در کسانی که زایمان طبیعی داشته اند نیز تا یکماه عدم داشتن سکس توصیه می شود. منتها از جنبه روانی ممکن است زن تا چند ماه امادگی لازم برای رابطه را نداشته باشد. با توجه به اصول رابطه جنسی صحیح که بهنگام بودن و دو سویه بودن رابطه از مهمترین این اصول است توصیه می شود مرد با رعایت شرایط روانی زن وی را وادار به رابطه جنسی ننماید. در چنین مواردی اگر مرد از نظر عاطفی به همسر خویش توجه نماید و در کارهای نگهداری کودک نیز او را کمک نماید باعث خواهد شد تا زن زودتر به سکس راغب شود.
توصیه من به این دوست عزیز و همسرشان اینست که با هم صحبت کنند و شرایطی که باعث شده این زن تمایل به سکس نداشته باشد را بررسی کنند تا بتوانند با رفع علل زمینه رغبت این خانم به سکس را فراهم کنند و رابطه جنسی صحیحی داشته باشند. در شرایطی که زن رغبت به سکس ندارد اگر رابطه برقرار شود این رابطه کاملا یکسویه خواهد بود و باعث سردی جنسی زن خواهد شد بگونه ای که وی رغبت خود به سکس را از دست بدهد.

No comments:

Post a Comment

فیلم اموزش رابطه جنسی