Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
فیلم اموزش رابطه جنسی

Sunday 27 July 2014

چگونگی رفتار در زندگی زناشویی و سکس

یکی از دوستان سوال کرده اند:
سلام آقای دکتر خسته نباشید حقیقتش من در دوران نامزدیم. دوست دارم هر موقع ازدواج کردم بتونم شوهرم و خوشحال و راضی نگه دارم اما فکرشو که میکنم احساس میکنم نسبت به شوهرم هم حیا داشته باشم منظورم اینه که خجالت بکشم به نظرتون چکار کنم.
با اینکه تحصیل کرده هستم هیچی از این چیزا بلد نیستم روم نمیشه حتی از مامانم یا خواهرم که ازدواج کرده بپرسم شاید تا یکی دو ماه دیگه هم ازدواج کردم لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید چند نکته را متذکر گردم در زندگی زناشویی باید یکسری از مسایل رعایت گردد تا زن و شوهر رابطه خوبی داشته باشند و مشکلی پیدا نکنند. اول از همه یک زن و شوهر باید برای هم غرورشان را له کنند و با تکبر و از موضع بالا با هم صحبت نکنند. در زندگی زناشویی غرور زن و مرد برای هم بی معناست و نباید نسبت به هم غرور داشته باشند.
نکته دوم گذشت و فداکاری است. یک زن و مرد در زندگی مشترک باید به خواستهای هم توجه داشته باشند و جایی که خواستهای ایشان با هم در تضاد است هر دو با گذشت و فداکاری از خواسته خود صرف نظر کنند تا تضاد در زندگی به حداقل کاهش یابد. این فداکاری دو طرفه است و هر دو باید به ان پایبند باشد.
نکته دیگر پرهیز از بی احترامی است. یک زن و شوهر در زندگی زناشویی نباید به هم بی احترامی کنند و الفاظ ناشایستی نسبت به هم بکار ببرند و اگر خدای نا کرده یکی از طرفین لفظ بی ادبانه ای بکار برد طرف دیگر باید با گذشت از بی احترامی به او خود داری ورزد تا زندگی به صحنه جنگ و لجبازی و بی حرمتی به هم بدل نشود.
نکته بعدی سرزنش کردن است. هیچ یک از طرفین نباید در زندگی مشترک طرف مقابل را به خاطر مسایل و اتفاقات و حتی اشتباهاتی که صورت گرفته سرزنش کند بلکه باید با محبت و برخورد مناسب کاری کند تا طرف مقابل از ان مساله یا اتفاق درسی برای اینده بگیرد. سرزنش کردن و انداختن تقصیر به گردن هم باعث خواهد شد تا در زندگی زناشویی سرمایه گذاری عاطفی از بین رفته و عشق زوجین به هم کم شود.
نکته دیگر صداقت و رک گویی است. زن و شوهر باید مسایل را صادقانه با هم در میان بگذارند و هر مشکلی که احساس می کنند بدون رودربایستی به هم بگویند و با هم احساس راحتی داشته باشند. طرفین باید برای هم گوش شنوا باشند و زمینه ای را فراهم کنند تا طرف مقابل بدون ترس و واهمه از مورد سرزنش واقع شدن یا برخورد و .. حرف خود را به راحتی به طرف دیگر بزند و مسایل به نیت خوانی و لجبازی کشیده نشود.
در مورد حیا و شرم نیز باید گفت زن و شوهر باید با حفظ حرمت هم و بدون خجالت، خواستها و حرفهایشان را به هم بزنند و هیچ شرمی از بیان مسایل نسبت به هم نداشته باشند.
یکی از مهمترین مسایل بین زن و شوهر رابطه جنسی یا سکس است. زن و شوهر باید بدون حیا و ترس خواستهای جنسی خود را برای هم بازگو کنند و هر کجا خواستهایشان تضادی با خواستهای طرف مقابل داشت با گذشت و بزرگواری برای حفظ روابط عاشقانه خود از ان خواسته صرف نظر کنند. درو اقع طرفین می فهمند که چون خواسته طرف مقابل مورد پسند ایشان نبود او از ان خواسته صرف نظر کرد و به این شکل عشق و علاقه بین ایشان افزونتر می شود.

No comments:

Post a Comment

فیلم اموزش رابطه جنسی