Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
فیلم اموزش رابطه جنسی

Tuesday 8 July 2014

پاسخ به سوالات شما (ترشحات جنسی زنانه)

یکی از دوستان سوال کرده اند:


سلام.من با دیدن یا فکر کردن به چیزی احساس لذت میکنم وبلافاصله مایعی از من خارج میشود آیا این نیاز به غسل دارد.چگونه میشود با این احساس مقابله کرد.من به اسلام پایبندم و این مسئله مرا اذیت میکند.
دوست دیگری نیز پرسیده اند:
در مطالب قبلی وبلاگ شما خوندم که در زنان چیزی به نام مایع منی نداریم و ترشحات خارج شده فقط به معنای آمادگی زن برای رابطه جنسی است و پس از تحریک خارج می شود . ولی خانم من وقتی به ارگاسم نزدیک میشه مایع سفید رنگ و بدون بو ازش خارج میشه (شاید مقدارش در بعضی ار مواقع زیاد هم بشه) . البته این نکته رو هم بگم که در پیش نوازش اون مایعی که باعث خیس شدن آلت تناسلی میشه از خانم من خارج میشه و این مایعی که براتون توضیح دادم کاملا جدا از اون مایع است . لطفا راهنمایی بفرمایید.

در پاسخ به این دو دوست عزیز باید بگویم در حالت عادی مجرای تناسلی ترشحاتی دارد که در طول یک دوره عادت ماهانه حجم و غلظت این ترشحات متغیر می باشد و گاهی اوقات رقیق تر و گاهی اوقات غلیظ تر می باشد و این ترشحات بطور معمول خارج نمی شود و ممکن است حین عمل جنسی و یا گهگاهی خارج شود. هنگامی که تحریک جنسی صورت می گیرد غددی که در مجرای تناسلی می باشد شروع به تولید و ترشح ترشحات لغزنده ساز می کنند تا مجرای تناسلی برای عمل جنسی اماده شود.
زمانی که فرد به ارگاسم نرسد و ارضا نشود خروج ترشحات نیاز به غسل ندارد ولی به نظر برخی از مراجع اگر فرد ارگاسم را تجربه کند نیاز به غسل دارد در غیر اینصورت این ترشحات نیاز به غسل ندارد و نجس هم نیست.
در مورد مایع سفید رنگ غلیظی که دوست عزیز سوال کننده گفته اند این مایع همان ترشحات معمول مجرای تناسلی است (که در بخش اول پاسخ اشاره شد) که غلیظ و چسبنده می باشد و به دنبال عمل جنسی خارج می شود.

1 comment:

  1. سلام و خسته نباشید.یه سوال داشتم
    نامزده من ارضا نمیشه..پیش نوازی انجام میدم براش اونم دوبار نه یک بار یعنی هی کاریو که دوس داشته باشه براش انجام میدم.شاید پیش نوازی که انجام میدم نزدیک 20 دیقه طول میکشه.سکس دهانیم براش کردم.خیلی زیاد..یبار به حالت 69 حدود نیم ساعت فقط داشتم براش سکس دهانی میکردم انقد که دیگه نتونسم خودمو نگه دارم و ارضا شدم.سکس از معقدم داشتیم.تو اکثر موارد هم خودم میبینم که داره لذت میبره هم خودش مبعد سکس میگه که لذت برده اما هیچوقت ارضا نمیشه.واقعا نمیدونم دیگه چیکار باید براش بکنم..به نظر شما اگه سکس از واژن انجام بشه ارضا میشه چون هنوز این کارو نکردیم.بعضی وقتا بهش میگم چیکار دوس داری برات بکنم.از کدوم کار بیشتر لذت میبری.همیشه میگگه همه کارات خوبه.بعضی وقتا میگه یه احساس ترس داره موقع رابطه .خودم بعضی مواقع احساس میکنم خجالتی هم تو وجودش هست هنوز.موقع سکس هم خیلی کم فعالیته یعنی همه کارارو من انجام میدم.به نظرتون سرد مزاجه.؟. تو تحریک شدنش موردی نیست اما بعضی وقتام دلش نمیخواد سکسو کامل انجام بدیم فقط دلش پیش نوازی یا همون عشق بازی خودمونو میخواد یعنی شاید بشه گفت پیش نوازیو بیشتر دوس داره از سکس..لطفا کمکم کنید که واقعا دیگه بلد نیستم چیکار کنم؟

    ReplyDelete

فیلم اموزش رابطه جنسی