Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
فیلم اموزش رابطه جنسی

Thursday 25 September 2014

پاسخ به سوالات شایع جنسی و سکسی - سری اول

چطوری میشه از مشکل جلق زدن رها شد؟
برای ترک خود ارضایی یا استمنا یا جلق زدن باید صبر وحوصله فراوانی داشت و تا جاییکه امکان داشته باشد باید فرد از تحریک جنسی بپرهیزد. در موقعیتهایی که قبلا خود ارضایی می کرده قرار نگیرد و از تنهایی به جمع پناه ببرد. با رجوع به مطالب قبلی می توانند بطور کامل توصیه های ترک خود ارضایی را مطالعه کنند.

علت تیره و آویزون بودن لب های مهبل چی میتونه باشه؟ شما گفتید خودارضایی هیچ عوارضی نداره ولی من فکر میکنم دلیلش شاید اینه. همچین چیزی ممکنه؟ راه درمانی داره؟

خود ارضایی عارضه جسمانی خاصی ندارد البته اگر روش خود ارضایی روش درستی نباشد ممکن است باعث ساییدگی یا آسیب پوستی شود که این موضوع ربطی به خود ارضایی ندارد بلکه روش انجام ان باعث این موضوع می گردد. تیره شدن یا اویزان بودن لبهای مهبل یک موضوع ژنتیکی و ساختاری و هورمونی است و عوامل محیطی کمی در ان نقش دارند. استفاده از کرمهای مرطوب کننده کمک خواهد کرد تا چروکیدگی لبها تا حدودی از بین برود.


می خواستم بگم که من چندین سال هست که خودارضایی می کنم. با توجه به اینکه الان در حال ترک آن هستم، اما با هدر رفتن منی طی چند سال ، باعث کاهش آب بدن من و در نتیجه ایجاد گودی در زیر چشمانم شده و همچنین به دلیل کم آبی احساس کوفتگی و کسالت می کنم. و همچنین مخاطم مخصوصاً لب هام خشک شده،حالا می خواستم بگم که چه قدر طول می کشه تا آب بدن من تآمین بشه و گودی چشمها و خشکی لب ها به حالت طبیعی بازگردند؟ همچنین می خواستم بپرسم که چگونه آب از دست رفته رو تأمین کنم؟ روزانه چقدر مایعات بخورم؟
خود ارضایی هیچگونه عوارض جانبی ندارد و خارج شدن اب بدن در مایع منی باعث کم شدن اب بدن و گودی زیر چشم نمی شود. میزان مایع منی بین 3 تا 5 سی سی می باشد و اگر شما روزانه هم استمنا کرده باشید نهایتا روزی 5 سی سی اب از دست داده اید. لذا این موضوع از اساس اشتباه است که فکر کنید اب بدن شما به خاطر خود ارضایی کم شده است.
شما باید از مواد غذایی متنوع, میوه جات و سبزیجات تازه استفاده کنید و هر چقدر دوست داشتید اب بنوشید. مشکلاتی که ذکر کرده اید ناشی از خود ارضایی نیست. به مطالب مربوط به خود ارضایی مراجعه کنید و انها را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را به دست اورید.

آقای دکتر شما که میگین خود ارضایی ضرر جسمانی نداره پس چرا باید ترکش کنیم؟
چون من چندین بار تلاش کردم ولی موفق به ترکش نشدم و 18 سالمه و موقعیت ازدواج هم ندارم و حداقل واسه 3 ساله بعد.
ممنون از وبلاگ پر بارتون.
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم از نظر پزشکی خود ارضایی فاقد عوارض جسمانی می باشد و زمانی بعنوان اختلال مطرح می شود که فرد علیرغم داشتن همسر و سکس با وی به این کار مبادرت ورزد. اما از نظر شرعی این کار گناه محسوب می شود و توصیه بر عدم انجام آن می باشد. همچنین ارضای میل جنسی در خود ارضایی ارضای جسمانی است و فرد با این عمل به ارضای روانی نمی رسد. عدم ارضای روانی باعث می شود فرد به تحریک جنسی بیشتر و تکرار استمنا یا خود ارضایی بپردازد و برای انجام خود ارضایی از لحاظ اجتماعی گوشه گیر و منزوی می گردد و از جامعه فرار می کند تا موقعیتی تنها بیابد تا بتواند آزادانه به خود ارضایی بپردازد. همچنین فرد در هنگام خود ارضایی استرس دارد که مبادا کسی متوجه عمل وی گردد و نگرانی ایجاد شده باعث اضطراب وی می شود. اینها آسیبهای روانی هستند که ناشی از پروسه ای هستند که در آن خود ارضایی انجام می شود. به همین علت توصیه می شود فرد تا جای ممکن سراغ این عمل نرود.

آقای دکتر با مطلبی که شما در پاسخ به من راجع به استمناء داده اید آیا می توانم نتیجه بگیرم استمنا یک راه خوب برای ارضای جنسی است به شرط اینکه جوانب دینی آن را فراموش کنیم؟
استمنا یا خود ارضایی یک راه برای شناخت و تکامل میل جنسی است. منتها باید توجه داشت که اگر فرد دایما برای لذت جویی بخواهد این کار را انجام دهد برای وی مشکلاتی ایجاد می شود. استمنا عارضه جسمانی ندارد ولی چون انجام آن نیازمند تنهایی و دوری از جامعه است و همچنین فرد لازم است تا با دیدن محرکهایی خود را تحریک کند تا مبادرت به استمنا نماید این مساله باعث خواهد شد تا برای لذت جویی به دفعات متعدد چنین کند و با توجه به گوشه گیری و انزوایی که پیدا می کند و همچنین تکرار این عمل بدون رسیدن به آرامش روانی فرد دچار مشکل شود.(مشکلات روانی) اگر فرد هر از چند گاه یکبار برای تخلیه کیسه های منی چنین کند شاید استمنا نه تنها ضرر نداشته باشد بلکه کمک کند تا فرد قوای جنسی خویش را تازه نگه دارد ولی تکرار بیش از حد ان می تواند مشکل ساز شود.

چطوری میشه از مشکل جلق زدن رها شد؟
در باب سوال اول بارها نوشته ام که برای ترک خود ارضایی یا استمنا یا جلق زدن باید صبر وحوصله فراوانی داشت و تا جاییکه امکان داشته باشد باید فرد از تحریک جنسی بپرهیزد. در موقعیتهایی که قبلا خود ارضایی می کرده قرار نگیرد و از تنهایی به جمع پناه ببرد. با رجوع به مطالب قبلی می توانند بطور کامل توصیه های ترک خود ارضایی را مطالعه کنند.

من ازبچگی عادت به خودارضایی کرده بودم در حالی که نمیدونستم چیه.خودارضایی فقط در حدتماس دست و یا مالش بوده.بزرگترکه شدم ترک کردم این کارو ولی ثواین دو سال اخیربازچند باری تکرارش کردم البته این بار بادست هم نبود وفقط با فشارپا ها به هم ارضا میشدم.خاستم ازتون این سوال رو بکنم که
ایاامکان اسیب دیدگی پرده بکارت هست؟ممنون میشم اگه جواب بدید
راستی اگه بعدیک دو طولانی و خسته کننده فردبا درد شدیدزیرشکم خونریزی بکنه درحالی که قبلش هم شهوتی بوده امکان این هست که پردش پاره شده ویااسیب دیده باشه؟
پرده بکارت خیلی سست نیست که با مالش پاها به هم یا دوی طولانی از بین برود
پرده فقط با فشار مستقیم روی ان پاره می شود
در خود ارضایی اگر جسمی یا انگشت مستقیما وارد مجرا نشود یا فشار مستقیم به پرده نیاورد باعث پارگی پرده نخواهد شد
برای اطمینان می توانید خود را معاینه کنید

من دختری 20 ساله هستم.بعضی وقتا خودارضایی میکنم.میخواستم ببینم آیا با خودارضایی پرده بکارت پاره میشه؟؟؟؟؟؟؟
البته اینو هم بگم من هيچوقت دستمو وارد واژنم نکردم
خود ارضایی اگر با ورود جسم یا شی به داخل واژن نباشد و فشار مستقیم روی پرده نیاید باعث اسیب به پرده نخواهد شد

من حدود یک سالی می شود که به عادت بد خود ارضایی گرفتارم
چند روز پیش در آب منی خود مقداری خون مشاهده کردم
آیا این نشانه عقیم شدن است؟
آیا راه برگشتی است؟
با توجه به خونی که در مایع منی دیده اید لازم است در اسرع وقت آزمایش مایع منی بدهید و مراجعه حضوری داشته باشید تا مساله را مورد بررسی قرار دهیم و کمکتان نمایم

 اینکه در مباحث اخلاقی جهت کنترل و احیانا کاهس هوس جنسی می گویند ورزش کنید , یکی دیگر از باور های غلط است که ورزش را از یادبرنده ی میل جنسی قلمداد می کند؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم ورزش خود یکی از راههای تقویت قوای جنسی است. کسانی که ورزش منظم دارند در زمینه مسایل جنسی نیز قدرت بیشتری دارند و رابطه جنسی بهتری خواهند داشت.
اما اینکه چرا توصیه می شود افراد برای جلوگیری از تحریک جنسی و یا انجام خود ارضایی به ورزش روی اورند فلسفه دیگری دارد. ورزش به عنوان یک سرگرمی جوان را به خود مشغول می نماید و باعث می شود او با داشتن فعالیت جسمانی بخشی از قوای ذهنی و جسمی خود را به کار گیرد و به واسطه همین از تحریک جنسی و خود ارضایی فاصله گیرد. فرد وقتی سرگرمی خاصی نداشته باشد افکار جنسی بیشتری خواهد داشت و به خود ارضایی مشغول خواهد شد و وقتی به ورزش یا سرگرمی های دیگری روی می اورد از فکر خود ارضایی دور می شود. ذهن مردها کلاس بندی شده است و در صورتی که سرگرم امری شوند از سایر مسایل دور می شوند لذا وقتی فردی درگیر کار یا ورزش میشود درگیری کمتری با افکار و تمایلات جنسی خواهد داشت.
البته در مورد خانمها اینطور نیست. خانمها ذهن کلاس بندی شده ندارند و همزمان می توانند به موضوعات مختلف توجه کنند. یکی از مشکلات زناشویی و اسباب اختلاف بین زن و مرد همین تفاوت می باشد. مرد مادام که مشغول کار است یا مشغول خواندن کتاب یا روزنامه یا دیدن فیلم می باشد به چیز دیگری نمی تواند توجه کند و زن این موضوع را به حساب بی علاقگی مرد به خود می گذارد و بی توجهی مرد به خود را در حین تماشای تلویزیون یا خواندن روزنامه یا سر کار را به بی علاقگی نسبت می دهد در حالیکه مرد در این لحظات اصلا به موضوع زن یا زندگی و عشق و علاقه فکر نمی کند و فقط به چیزی فکر می کند که در ان لحظه مشغول ان است. این در حالیست که زنان علیرغم درگیری به مسایل مختلف به عشق و زندگی خود نیز توجه دارند و همزمان به آن هم فکر می کنند.
لذا در مورد ورزش نیز از این باب که ذهن مرد را نسبت به مسایل دیگر از جمله مسایل جنسی از درگیری خارج می سازد بعنوان یک راهکار برای کاهش توجه به مسایل جنسی توصیه می شود.

من استمنا میکنم بعضی اوقات برای اینکه دردسر نباشه کاری میکنم که منی ازم بیرون نزنه ینی پاشنه ی پام رو میزارم زیر التم تا منی بیرون نیاد.میخاستم بدونم این روش خطری هم داره؟
ممانعت از خروج مایع منی در هنگام استمنا می تواند در دراز مدت عوارضی ایجاد کند که عبارتند از برگشت منی به داخل مثانه و همچنین گشاد شدن لوله های منی بر. لذا توصیه می کنم ممانعتی از خروج منی نکنید. استمنا هیچ عارضه جسمانی ندارد.

اگر در روز 3-4 بار خود ارضایی کنیم باز هم هیچ آسیب جسمانی و ضرری نداره؟
وقتی تعداد دفعات خود ارضایی زیاد شود یا شیوه نامناسبی برای خود ارضایی استفاده شود عوارض جسمانی خواهد داشت که این عوارض ناشی از عمل خود ارضایی نیست بلکه ناشی از شرایطی است که استمنا در ان انجام شده است. بعنوان مثال کسی که در روز 3 یا 4 بار استمنا کند همان مشکلی را خواهد داشت که کسی که روزی 3 یا 4 بار رابطه جنسی برقرار کند.
علت خستگی و ضعف ناشی از مصرف کالری در حین رابطه جنسی یا استمنا می باشد نه خود عمل استمنا یا رابطه جنسی. اگر کسی بعد از هر بار رابطه جنسی یا استمنا استراحت کافی بکند و غذای مقوی بخورد هیچ عارضه ای برای او ایجاد نخواهد کرد.

سلام آقای دکترمن پسری13ساله هستم که خودارضایی می کنم ومی خواهم این عادت راترک کنم اما چگونه؟
این عمل برای من ضرردارد؟
عوارض این کاربرای من چیست؟
چرامن پس ازاین عمل آبم نمی آید


شما هنوز به بلوغ نرسیده اید و مایع منی در شما ساخته نشده است

من پسری تقریبا مذهبی هستم و به اعتقادات هم پایبند، ولی راستشو بخواین از خیلی وقت پیش خودارضایی میکردم ولی به بیش از این فکر نمی کردم ، تا اینکه تقریبا 1 سال پیش از طریق موبایل با یه دختری آشنا شدم و از طریق ترغیب او سکس تلفنی کردم بعد از اون خیلی عذاب وجدان گرفتم و توبه کردم ولی راستشو بخواین تا به امروز هر از گاهی با تمایل خودم با یه نفر دیگه همین کارو میکنم ولی باز عذاب وجدان میگیرم و دوباره همان قضایا / من الان دانشجوی ارشد دانشگاه تهران هستم و راستشو بخواین به دلیل تصمیم به ادامه تحصیل هیچ برنامه ای برای ازدواج ندارم / از طرفی هم این قضیه خیلی از انرژی منو گرفته ، هر وقت که این کارو انجام میدم فکر گناه کردنش از یه طرف ، فکر وقت تلف کردن از یه طرف دیگه و هزاران مسئله دیگه ، باعث شده که من الان اون توانایی قبلی رو تو درس نداشته باشم / خواهش میکنم کمکم کنین ، نمی دونم چیکار بایستی بکنم ، باور کنین وضعیتم تا حدی خراب هستش که از طرفی به مسجد میرم و نماز جماعت و ... از طرفی هم نمی تونم در مقابل کوچکترین تحریک خودمو کنترل کنم / نمیدونم چیکار بایستی بکنم که این فکر از سرم بره و بتونم به درسم خوب متمرکز شم / ممنون از اینکه راهنماییم می کنین /
نگرانن نباشید و احساس گناه را از خود دور کنید. ترک خود ارضایی کار سختی است ولی امکان پذیر است. شما اگر بتوانید فواصل این کار را افزایش دهید خود موفقیت است. اگر قصد ازدواج ندارید می توانید از قرص فیناستراید 1 میلی گرمی استفاده کنید تا میل جنسی شما کم شود و بتوانید با ان راحت تر کنار بیایید.

من از فردی شنیدم که هر قطره منی از 40 قطره خون تشکیل شده و به همین دلیل وقتی که زیاد خودارضایی کند فرد مبتلا به کم خونی خواهد شد
آیا این مسئله را تایید می کنید
و 1 سوال دیگر :
آیا وقتی کسی زیاد خود ارضایی کند در آینده نمی تواند صاحب فرزند شود ؟
در پاسخ به سوال این دوست عزیز باید بگویم اینکه هر قطره مایع منی از 40 قطره خون درست شده است هیچ مبنای علمی ندارد و هیچگونه سندیتی ندارد.
خود ارضایی هیچگونه عارضه جسمانی ندارد و باعث کم خونی نخواهد شد. اگر چنین باشد مردان متاهل همگی باید مبتلا به انواع و اقسام امراض باشند و کم خونی نیز داشته باشند که چنین نیست و این حرف از اساس غلط است.
افرادی که خود ارضایی می کنند به راحتی صاحب فرزند می شوند و این عمل هیچ تاثیری بر قدرت باروری ایشان ندارد.
این سوال را بهانه می کنم برای بحث در مورد استمنا یا خود ارضایی و به همه دوستان نیز توصیه می کنم با توجه به بحث های متعددی که در این زمینه صورت گرفته است دیگر در این باب بحث یا سوالی مطرح نکنند و تمام مطالب مربوطه را بطور کامل مطالعه کنند تا جواب سوال خود را بگیرند.
بر اساس برخی تحقیقات در جوامع غربی که به تجربه دریافته ام برای جامعه ما نیز قابل تطبیق است همه مردان و حدود 80 درصد زنان خود ارضایی را تجربه کرده اند و عمده افراد شناخت توانایی جنسی خویش را با خود ارضایی به دست اورده اند. و بر اساس همین تحقیقات مشخص شده است که خود ارضایی به مانند عمل جنسی طبیعی است و هیچگونه عارضه جسمانی ندارد. تمامی عوارضی هم که در جامعه ما در مورد خود ارضایی گفته شده نادرست است. دلیلی که باعث شده تا این عوارض وحشتناک برای خود ارضایی ساخته و پرداخته شود بحث حرمت شرعی این عمل می باشد و تمامی بحثی که در این زمینه می شود و اعتراضاتی که به من صورت می گیرد از این باب است که چون من گفته ام خود ارضایی عوارض جسمانی ندارد یعنی مجوز برای انجام آن صادر کرده ام و برخی از دوستان مسئولیت گناه آن را به گردن من انداخته و معتقدند که چون تاکید فراوانی بر این موضوع دارم جوانان را تشویق به انجام خود ارضایی نموده ام. در حالیکه اگر این دوستان دقت کنند و با مداقه در مطالبی که من نوشته ام دقت کنند خواهند دید من چنین توصیه ای نکرده ام و بارها بر گناه بودن خود ارضایی از نظر شرع نیز تاکید کرده ام. بحثی که من دارم این است که بعنوان دلیل تراشی برای حرمت خودارضایی نباید مشتی چرندیات سر هم کرد و کاری کرد تا دین خراب شود. جوانی که سالهاست خودارضایی می کند و بعد از آن ازدواج کرده و به راحتی بچه دار می شود و کور و نابینا هم نمی شود و مجنون و ... هم نمی شود آیا باور به مسایل دینی خواهد داشت وقتی از نظر او سایر مسایل دینی نیز چون حرفهایی که در باب خود ارضایی گفته می شود بی پایه و اساس جلوه کند. اگر یک دلیل و فقط یک دلیل برای حرمت خود ارضایی بیاوریم ولی عقلانی و درست باشد بهتر است یا مشتی حرف بی سند  و یا دروغ به عنوان دلیل حرمت بیاوریم. دوستان عزیز به مبنای منطقی احکام در کلام خداوند دقت کنند اینگونه هتاکانه به حرفهای من ایراد نخواهند گرفت. شراب نیز حرام است ولی خداوند با کلام منطقی خویش می گوید در آن منافع و مضراتی وجود دارد ولی چون مضراتش بیشتر است نخورید. یعنی خداوند علت حرمت را بر مبنای مضرات شراب می گذارد و منافع انرا منکر نمی شود. امروز نیز علم پزشکی به این نتیجه رسیده که الکل یا شراب تاثیرات مثبتی بر متابولیسم بدن دارد ولی آثار مخربی هم بر کبد و مغز دارد و مصرف آن بیش از فایده ضرر دارد. در باب خود ارضایی هم همین است و علت حرمت آن نه مضرات جسمانی که مضرات روانی ان و آسیبی است که به بنیان خانواده خواهد زد. به مانند شراب می توان برای خود ارضایی فوایدی نیز در نظر گرفت ولی عوارض روانی و مضرات غیر جسمانی آن به گونه ای است که توصیه بر عدم انجام آن است. کسی که خود ارضایی می کند لازم است در حین خود ارضایی خود را تحریک کند و بخشی از این تحریک ذهنی است. برای تحریک ذهنی لازم است به دیدن تصاویر شهوت انگیز یا فیلمهای شهوت انگیز بپردازد یا به افراد به دیده شهوت انگیز نگاه کند یا آنها را در خیال خود شهوت انگیز فرض کند. یعنی برای خود ارضایی باید گناهی مرتکب شود. از سوی دیگر کسی که به خود ارضایی روی آورد به کم آن قانع نخواهد شد و به تدریج دفعات آن افزایش می یابد و فرد با هر محرک جنسی تمایل دارد خود ارضایی کند و لذت ببرد و نکته در اینجاست که علیرغم رسیدن به ارگاسم باز احساس ارامش روانی به سراغ او نمی اید و هنوز خود را نیازمند به تحریک جنسی و ارگاسمی دیگر می بیند. همین باعث افراط در خود ارضایی می شود و فرد بواسطه چنین امری از کار و زندگی دور شده و به تدریج دنبال شرایطی است که تنها باشد تا خود ارضایی کند. گوشه گیری از یکسو و نرسیدن به آن آرامشی که باید به دنبال عمل جنسی فرد از نظر روانی به آن برسد به مرور او را دچار خلقی افسرده می سازد و از لحاظ روانی دچار مشکلاتی می شود. از سوی دیگر با ارضای جنسی در خود ارضایی تمایل فرد برای ازدواج و تشکیل خانواده کاهش می یابد به ویژه در شرایط جامعه ما که ازدواج سخت است. کسانی که به خود ارضایی می پردازند ترک آن برایشان بسیار سخت می شود و همین موضوع ایشان را بیشتر دچار مشکل می سازد. از یکسو احساس گناه می کنند و از سوی دیگر نمی توانند خود ارضایی نکنند و خود را نیازمند آن می بینند.
مصرف غذاهای سرد کننده و دارو و ... هم فقط کمک می کند تا تعداد دفعات خود ارضایی کاهش یابد و فاصله بین دو خود ارضایی افزایش یابد و کمک زیادی به ترک آن نمی کند. تنها چیزی که کمک می کند فرد خود ارضایی را به راحتی کنار بگذارد ازدواج است. به دنبال ازدواج دیگر نیازی برای خود ارضایی در فرد وجود نداشته و به راحتی آنرا ترک می کند. توصیه من به همه کسانی که می خواهند خود ارضایی را کنار بگذارند همواره این بوده که با آن توصیههای عمومی که کرده ام تا جاییکه می توانند تعداد دفعات را کم کنند و نگران نشوند که چرا نمی توانند ترک کنند و تلاش کنند تا با فراهم کردن شرایط ازدواج برای خویش به طور کامل خود ارضایی را ترک کنند.
لذا بار دیگر تاکید می کنم خود ارضایی عوارض جسمانی ندارد و تنها راه ترک آن هم ازدواج است. به دوستان معترض هم توصیه می کنم به جای هتاکی به من به کسانی که باعث شرایط سخت ازدواج در جامعه اند انتقاد کنند و خود نیز تلاش کنند تا با منطقی صحیح و افکاری منطقی به گسترش دین داری و افزایش فرهنگ عفاف در جامعه کمک کنند.
در باب خود ارضایی تا جاییکه فضای وبلاگ و وقت من اجازه می داد بحث  کرده ام و مطلب جدیدی در این باره وجود ندارد که بخواهم به آن بپردازم لذا از دوستان می خواهم در مورد خود ارضایی به مطالب گذشته رجوع کنند و سوالی در این باب نپرسند تا از همین وقت محدودم برای باز کردن سایر مباحث اصلی استفاده کنم.

من جواني 28 ساله هستم. از سن بسيار پايين عادت به خود ارضايي داشتم. به طوري كه الان مي ترسم ازدواج كنم بچه دار نشيم. چطور مي تونم مطمئن بشم مشكلي ندارم. يه مدت هست كه دردي در بيضه دارم. لطفا كمك كنيد
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم نگرانی نباید داشته باشند. برای اطمینان از اینکه مشکلی در باروری ندارند می توانند یک سونوگرافی از بیضه ها انجام دهند و یک آزمایش مایع منی هم انجام دهند. درد در بیضه ها می تواند ناشی از واریکوسل باشد.

در نظرات دیدم که شما فرموده اید که خود ارضایی عارضه جسمی ندارد در حالی که دکتر ها عوارض زیادی به همراه دارد. مثلا احتمال سکته مغزی به دلیل فشار بر مویرگ های مغزی و مشکل در سیستم خون بدن و مشکلات اعصاب و چشم.
اگر پاسخ شما طرز فکر یک فرد ناآگاه را عوض کند شما مسئول هستید؟

من حرفم را مستند به اطلاعات علمی می زنم و مسئولیت انرا نیز می پذیرم
من هیچگاه نگفته ام چون عارضه جسمانی ندارد بروید استمنا کنید
بارها بر گناه بودن ان تاکید کرده ام ولی گفته ام به خاطر توجیه گناه بودن نباید با اطلاعات غلط باعث موجی از نگرانی و تشویش و عوارض روحی در افراد مبتلا به این مساله شویم بلکه باید با شیوه ای علمی با این موضوع برخورد کنیم و کمک کنیم تا ترک ان صورت پذیرد

salam aghaye doctor man zani 21 sale hastam va 3 sale ezdevaj kardam.
man az koodaki vaghti hayejani misham ba negah dashtane edrar va enghebaze shadide azolatam be aramesh miresam aya in kar khod erzaee has?
موردی که گفته اید خود ارضایی می باشد

سلام.با تشکر از شما.از یک آقای دکتر و روانشناس روابط جنسی شنیده بودم که هر یک سال خود ارضایی داشتن ، 3 بار از 10 بار دفعات دخول مرد رو که برای ارضای زن لازمه کم میکنه.یعنی قبل از ارضای زن ، مرد زود تر از زمان مناسب ارضا میشه.و شاید برای همینه که استمنا در دین حرام می باشد.خوشحال میشم نظرتونو در این مورد بدونم.با تشکر.

چنین حرفی صحت ندارد و کاملا غلط می باشد و مبنای علمی ندارد
علت حرمت استمنا چند مساله است که یکی از انها عوارض روانی ان است. دوم کاهش ازدواج در صورت ازاد بودن استمنا و سوم اینکه راه طبیعی ارضای جنسی ازدواج است و نه استمنا


میخاستم بپرسم خود ارضایی مردان از طریق وارد کردن اشیای نرم در مقعد ضرر دارد یا نه؟ اگر دارد لطفا بگویید.

این کار نیز مانند انال سکس باعث عوارضی چون التهاب و عفونت روده بزرگ- فیشر یا زخم مقعد و به مرور بی اختیاری مدفوع خواهد شد

سلام آقای دکتر من پسری بسیار خجالتی هستم 25 سالمه تا به حال با هیچ زنی نزدیکی نکردم سعی کردم اما نتونستم یا اصلاَ شرایطش جور نشد من نزدیک به 3 بار در هفته ... میزنم. میدونم برای روح و جسمم ضرر داره اما... شرایطمم برای ازدواج بسیار نامناسبه سعی کردم ازدواج کنم اما نشد این روند 3 ساله ادامه داره خسته شدم زود عصبی میشم نه اینکه خوش صورت نباشم اتفاقا برعکس اما شرایط برعکسه دیگه نمیدونم باید چه کار کنم گاهی اوقات در هفته به 4 بار هم میرسه به نظر شما من باید چه کار کنم. حتی چند بار شنیدم قم زن صیغه ای هست دو بار تنها رفتم اونجا شاید یکی رو پیدا کنم اما باز هم تیرم به سنگ خورد تو اینترنت هم سیر کردم باز هم پیدا نکردم دیگه خسته شدم چه راهکاری پیشنهاد میکنید.
برخی مراکز هستند که افرادی که طالب صیغه هستند را به هم معرفی می کنند. اگر از انتی فیلتر استفاده کنید سایت صیغه دات کام را می توانید ببینید تا مشکل شما را حل کنند. بهترین راه برای شما تلاش برای فراهم کردن شرایط ازدواج است. حتی می توانید گزینه ای را انتخاب و فعلا عقد کنید و بعد ها که شرایط شما فراهم شد ازدواج کنید

اگر تلفنی با نامزدم صحبت کنم هم از اون تعریف کنم و هم حرفهای سکسی بزنیم و اون به انزال برسد و آب منی از او خارج شود ، خود ارضایی کرده ؟ آیا انجام هر دفعه ی این کار او را اذیت می کند؟ یا در شرایطی که امکان سکس از نزدیک برای ما نیست باعث راضی شدن و آرامش بیشتر او می شود؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم این عمل سکس تلفنی نام دارد و بدین معنی است که دو نفر از راه دور و از طریق تلفن با هم حرفهای سکسی می زنند و همدیگر را از نظر روانی تحریک جنسی می کنند و هر فرد اقدام به خود ارضایی می نماید تا جاییکه دو نفر یا یکی از طرفین به ارگاسم برسد. این عمل از نظر شکلی تفاوتی با خود ارضایی ندارد فقط تحریک جنسی با کلام جنس مخالف صورت می گیرد.
نمونه دیگر چنین سکسی چت سکس می باشد که می تواند همراه وب کم باشد یا بدون ان و دو نفر با نوشتار یا گفتار سکسی همدیگر را تحریک و اقدام به خود ارضایی می کنند تا جاییکه به ارگاسم برسند. در صورتیکه وب کم باشد دو نفر به استریپ تیز می پردازند (خارج کردن لباسها به تدریج از تن) و با رفتارهای تحریک آمیز دیگری را تحریک و تشویق به خود ارضایی می کنند.
این رفتارها با خود ارضایی آمیخته است و تفاوتی با آن ندارد و توصیه نمی شود.

ميخواستم بدونم استمنا كردن باعث بيماري هم ميشه مثلا ايدزي يا ايجاد سنگ كليه و .........؟
در مورد بخش دوم سوال باید بگویم استمنا یا خود ارضایی عارضه جسمانی ندارد و باعث ایجاد بیماری مثل ایدز یا سنگ کلیه نمی شود.

قبلا" در مورد جلوگیری کردن از خروج منی با دست سوال کرده بودم:
1
برای چند دقیقه
2
برای چند ساعت
و یا برگرداندن آن با دست (به داخل مجرا) آیا ایراد شرعی یا پزشکی دارد؟
از خروج منی با دست یا هر وسیله دیگر جلوگیری نکنید و نگرانی نداشته باشید.
از نظر پزشکی ممانعت از خروج منی به مجاری اسیب می رساند و باعث برگشت منی به مثانه می شود. لذا به هیچ وجه جلوگیری نکنید. از نظر شرعی نیز کاری که به بدن اسیب برساند حرام است و نباید انجام شود. شما یا نباید تحریک کنید یا اگر تحریک کردید مانع از خروج منی نشوید.

من 17 سالمه و اندازه آلتم در حالت تحریک 11 سانت هست . با توجه به اینکه من در هفته 3 بار خودارضایی می کنم آیا مشکلی برایم بوجود می آید . من مدتی است که چشمانم به خوبی گذشته دور را نمی بیند آیا می تواند ناشی از خودارضایی باشد .
شما مشکلی ندارید و خود ارضایی نیز هیچ عارضه جسمی ندارد.
عادت به سکس و خود ارضایی یعنی چه؟ کسی از کسی خواست برایش زمینه رابطه جنسی فراهم کند او در جواب گفت حرفی ندارم اما اگر اقدام کنی علاقه خواهی داشت باز هم انجام بدهی . مکانیسم اعتیاد به ارضا شدن چیست و آیا مثل اعتیاد به مواد مخدر اگر کسی مدتی این کار را نکرد دوباره مثل دوران مجردی اش عادی می شود؟ در غیر اینصورت کسی که مثلا در سفر یا سربازی است و زنش مدتها از او دور است در آن مدت واقعا چه کار کند؟بعد از چه مدت تحمل مجردی ناخواسته می تواند مطمئن باشد دوباره به حالت آرامش دوران مجردی قبل ازدواج اش بر می گردد؟
در پاسخ به این سوال نیز باید گفت موضوع اعتیاد به سکس نیز پیچیدگیهای جسمی و روانی دارد و نمی توان صرفا یک قاعده را در نظر گرفت. کسی که سکس را تجربه کند بسته به اینکه چه نوع سکسی را تجربه کند میل متفاوتی به سکس خواهد داشت.
بعنوان مثال کسی که به خود ارضایی می پردازد به علت عدم رسیدن به ارامش روانی و کسب لذت جنسی کافی مجددا اقدام به این کار می کند و وقتی تحریک صورت گرفت انقدر میل زیاد می شود که جلوگیری بسیار سخت می شود. یا کسی که رابطه نا مشروع برقرار می کند دچار اعتیادی روانی به این موضوع می شود و می خواهد افراد مختلفی را تجربه کند تا بتواند به آرامش برسد و چون هیچگاه ارامش را بطور کامل درک نمی کند به دفعات و با افراد مختلف رابطه برقرار می کند و نمی تواند به ارامش روانی لازم برسد. در واقع اعتیادی پیدا می کند که هر چه رابطه های بیشتری برقرار می کند تشنه تر می شود و بیشتر به دنبال سکس می رود. مثل نوشیدن اب شور توسط ادم تشنه. هر چقدر اب شور بیشتری نوشیده شود عطش بیشتر شده و فرد احساس تشنگی بیشتری می نماید.
 اما کسی که سکس صحیح را تجربه می کند به خاطر داشتن اثرات روانی مناسب و تامین نیاز درونی تا مدتها ممکن است نیاز به میل جنسی پیدا نکند و اگر دوباره سراغ رابطه می رود برای دریافت ارامش است. امروزه تاکید بر افزایش کیفیت سکس است و معتقدند اگر کیفیت سکس افزایش پیدا کند نیاز جنسی تا مدتها برطرف می گردد و اگر کمیت زیاد نباشد مشکلی در روابط بین فردی زن و شوهر ایجاد نمی کند ولی سکس زیاد و بدون کیفیت در روابط زن و شوهر ها تاثیر سو می گذارد
بهترین راه برای تحمل دوران مجردی نا خواسته داشتن سکس با کیفیت و صحیح با همسر قبل از آن دوران است. در اینصورت به راحتی فرد می تواند این دوران مجردی را تحمل کند و احساس نیاز به سکس نیز در او قابل کنترل باشد. کسانی که سکس صحیح نداشته اند به سختی با چنین شرایطی کنار می ایند و تحمل چنین دورانی برایشان بسیار سخت خواهد بود. در واقع جنبه روانی سکس می تواند بر جنبه جسمانی ان تاثیر بسزایی داشته باشد.
در دوران نامزدی هستیم و دخولی صورت نمیدیم خواستم ببنم ایا بازی کردن با الت طرف مقابل که موجب ارضا شدن طرف مقابل میشود ایا خودارضایی محسوب میشود؟
دوست دیگری نیز پرسیده اند:
با سلام آقای دکتر من به تازگی ازدواج گردم و از روابط جنسی ام بسیار لذت می برم اما مشکل بزرگی دارم شوهرم قبل از هر بار دخول حسابی به تحریک جهاز جنسی من می پردازد تا جایی که مایع لیز کنندی آن خارج می شود بعد از آن شروع به دخول می کندسوالی که دارم این است که آیا این کار چون نوعی شبیه خودارضایی است از لحاظ جسمی و شرعی ایرادی دارد؟

در پاسخ به این دوستان عزیز باید بگویم خیر این کار خود ارضایی محسوب نمی شود و مشکلی ندارد. در سکس بدون دخول که برای دوران نامزدی توصیه می شود به افرادی که تمایل به تجربه سکس با دخول ندارند گفته می شود بعد از طی مراحل پیش نوازش همدیگر را بدین شکل ارضا کنند.
این کار از نظر شرعی و پزشکی هیچ ایرادی ندارد و گناه محسوب نمی شود.

من 17 سالمه بعضی وقتها خودارضایی کردم . آیا ممکنه که  همسر آینده من متوجه شود.
در پاسخ باید بگویم خود ارضایی علامت مشخصه ای ندارد که کسی بتواند با وجود آن متوجه خود ارضایی طرف دیگر شود و همه مطالبی که در این زمینه ذکر شده حرفهایی غلط و نادرست می باشد.

من دختری19 ساله هستم و بعضی وقت ها خودارضایی داشته ام . یه مطلب خوندم که نوشته بود کلیتوریس(چوچوله) تحریک شده قابل تشخیص است و بزرگتر میشود درصورتی که نمونه ی تحریک نشده کوچک است و نمایان نیست. آیا این مطلب صحت داره؟ با تشکر از مطالب آموزنده تان
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم این مطلب نادرست است و صحیح نیست. خود ارضایی هیچ علامت مشخصه ای ندارد که بتوان از روی آن تشخیص داد فرد این کار را انجام می دهد یا انجام می داده است.
من پسری 21 ساله هستم که از 14 سالگی به علت مسائل دینی از استمنا بیزار بودم ولی از طرفی به علت فشاری که غریزه ی جنسی ام به من وارد می کرد مجبور می شدم با تحریک ، خودم را به ارگاسم برسانم و قبل ازخارج شدن منی ، تحریک را متوقف کنم لذا تا چند سال هر از چند گاهی به این کار اقدام می کردم تا این که مدتی است که فهمیده ام جهش مایع منی من از بین رفته و مایع منی بدون هیچ جهشی به بیرون می ریزد و می دانم که این امر در صورت ازدواج و برای بچه دار شدن برایم مشکل ساز خواهد شد . لطفا مرا راهنمایی کنید که اولا ایا این دو مورد با هم مرتبطند ؟ و ثانیا اینکه چگونه می شود جهش مایع منی را به حالت طبیعی برگرداند ؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم هنگامی که تحریک جنسی به حدی می رسد که مایع منی از جای خود خارج شده و به حرکت در می آید نباید مانع از خروج آن شد. ایجاد مانع در مسیر خروج باعث می شود که منی برگشته و به داخل مثانه رفته و همچنین باعث اسیب به پروستات و واریسی شدن مجرای منی بر شود. همچنین عضلات کیسه های منی به تدریج قدرت خود را از دست داده و توان پاشیدن منی با سرعت بالا را نخواهند داشت.
البته کاهش قدرت و سرعت پرش منی در باروری اختلالی ایجاد نمی کند و فرد مشکلی از نظر لذت سکس و باروری نخواهد داشت و بچه دار نیز می شود.
برای بازگرداندن قدرت جهش مایع منی لازم است فرد یکسری ورزشهای خاص را انجام دهد به نام ورزشهای کگل. ورزش کگل به این صورت است که فرد عضلات ناحیه پرینه (بین مقعد و الت تناسلی) را که در نگهداشتن ادرار نقش دارند سفت کرده و بعد از چند ثانیه شل می کند. این حرکت به دفعات تکرار می شود و به مرور فرد قدرت عضلات را افزایش داده و جهش مایع منی نیز به حالت طبیعی بر می گردد. البته باید توجه داشت برگشت این جهش به حالت طبیعی به میزان آسیب وارده به مجرا بر می گردد. یعنی هر چقدر آسیب بیشتر باشد امکان برگشت جهش به حالت اول کمتر است.
حسن ورزش کگل اینست که در هر شرایطی قابل انجام است وبدون جلب توجه فرد در مقابل تلویزیون یا حتی پشت فرمان اتومبیل یا پشت میز کار یا تحصیل می تواند آنرا انجام دهد.
دختری هستم 21 ساله با پسری دوست هستم که هم سن خودمه .قصد ازدوج هم داریم .
در اکثر روزها اون خود ارضایی می کنه و من چند بار خواستم باهاش صحبت کنم اما با این که مدتی از یادش می رفت اما چند دقیقه بعد می گه اذیت می شم و هر چه قدر جلو خودشو می گیره نمی شه.نمی تونه و آخر سر خود ارضایی می کنه اما دوست نداره این کا رو انجام بده چون بعدش ناراحت میشه .گاهی هم بنا به گفته ی خودش خوشش میاد خودشو اذیت کنه .
ما چون از هم دوریم اکثرا با تلفن با هم حرف میزنیم و اس ام اس میزنیم.خودش خیلی احساساتیه و ناز کشیدن رو دوست داره.
خودش همیشه میگه من حس بدی موقع حرف زدن با تو ندارم و با حرفای تو حالم عوض نمی شه و تحریک نمی شم که مجبور شم خود ارضایی کنم.
آیا واقعا می تونه این طور باشه؟
ممکنه این که من باهاش حرف می زنم بدون این که بخواد، تحریک بشه و دست به خود ارضایی بزنه؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم اگر فرد بخواهد می تواند جلوی تحریک شدن خود را بگیرد و مانع از تحریک شود. اگر حرفهای رد و بدل شده محرک جنسی نباشد و حرفهای عادی باشد امکان تحریک شدن نیست ولی اگر حرفها محرک باشد و به نوعی باعث تحریک جنسی شود می تواند منجر به خود ارضایی شود. لازم است از هرگونه صحبت سکسی و محرک جنسی پرهیز شود و به این شکل زمینه انجام خود ارضایی را در طرفین از بین برد.
salam aghaye doktor.khob man khod erzaee mikardam.ghablan vaghti peryod mishodam dard nadashtam vali alan kheyli dard daram. khob man azam maye haye kharej mishe fek konam ofunat bashe.aya ofunat baese ziad shodane dard dar in doran mishe?va khod erzaeiam tasir dare?tazegia vaghti peryod misham paham kheyli dard mikone dalilesh chi mitune bashe?
خود ارضایی باعث ایجاد عوارض جسمانی نمی شود و درد حین قاعدگی با توجه به ترشحاتی که گفته اید می تواند ناشی از عفونت باشد. تغییر رنگ الت تناسلی طبیعی و ناشی از مسایل هورمونی و سن می باشد

برخلاف سوال کننده این پست، از بازی کردن با نوک سینم لذت میبرم. گاهی اوقات با انگشتانم این کار رو انجام میدوم
و همین موضوع باعث میشه که ترشحات لغزنده داشته باشم. بعد از این ترشحات، آلتم سفت میشه
میخوام بدونم ایا این موضوع برام مشکل ایجاد میکنه یا نه؟ (در فرم و اندازه و مشکل پزشکی و یا برای روابط جنسی آیندم)
آیا این کار حرام ؟ این کار همون خودارضایی میشه که نیاز به غسل داره ؟

دوست عزیزم سلام
این کار حرام نیست و مشکل شرعی ندارد خود ارضایی تحریک الت تناسلی می باشد
تغییری در فرم و شکل و اندازه سینه ها نیز ایجاد نمی کند
اگر به ارگاسم برسید اینکار نیاز به غسل دارد در غیر اینصورت خیر

سلام آقای دکتر.من یک پسر 22 ساله هستم و سابقه ی خود ارضایی دارم.چند وقت پیش سر یکی از امتحانات دانشگاهم داشتم تقلب میکردم و استرس زیادی داشتم. به همین دلیل وبدون هیچ گونه تحریکی ارضا شدم و به قول معروف جنب شدم.میخواستم بدونم این یک بیماریه و من باید به دکتر مراجعه کنم؟
این مشکل به علت استرس شما بوده است و جای نگرانی ندارد. کپسول فلوکستین 20 میلی گرمی روزانه یک عدد مصرف کنید مشکل حل خواهد شد.


No comments:

Post a Comment

فیلم اموزش رابطه جنسی