Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
فیلم اموزش رابطه جنسی

Monday 29 September 2014

پاسخ به سوالات شایع جنسی و سکسی - سری چهارم

من دختر 25 ساله و مجرد هستم. از وقتی به یاد دارم لبه های آلتم بزرگ و سیاه بوده. این مسئله از نظر خودم به لحاظ ظاهری اصلا زیبا نیست و اینکه این لبه ها به علت بزرگی و آویزان بودن موقع پوشیدن شلوار جین فوق العاده من را اذیت می کنه.ممکنه من را راهنمایی بفرمایید که آیا امکان دارد این لبه ها را با جراحی کوچک کنند و آیا شما کلینیک پیشنهادی سراغ دارید که به من اطلاع دهید و اینکه در صورت امکان این عمل آیا عوارض و خطری دارد و بعدها گوشت اضافه نمی آورد و اینکه چون من شاغل هستم آیا چند روزی باید استراحت مطلق داشته باشم؟
یک سوال دیگه هم دارم اینکه آیا لیزر خط باسن و آلت برای از بین بردن موهای زائد ضرر و عوارض دارد؟
دوست عزیزم سلام
در باب سوالاتی که داشته اید باید بگویم تا زمانیکه معاینه نشوید نمی توان در مورد موضوع جراحی قضاوت نمود لذا می توانید به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید و با او در این باب مشورت کنید. معمولا لیزر در مورد موهای نواحی مثل باسن یا الت تناسلی که موهایی زیاد و ضخیم دارد خوب جواب نمی دهد و افرادی که چنین اقدامی داشته اند نتیجه خوبی نگرفته اند. اطلاعات کاملتر را از متخصصین پوست و مو و زیبایی می توانید بگیرید.  در باب تیرگی یا چروکیدگی لبهای کوچک یا ناحیه تناسلی نیز باید بگویم این مساله معمولا طبیعی می باشد و در بسیاری از زنان با افزایش سن لبهای الت تناسلی حالت چروکیده و تیره رنگ پیدا می کنند و نیاز به اقدام خاصی برای این موضوع نیست.
میخواستم بدونم ممکنه دختری 2تا کلیتوریس داشته باشه؟!!!!!!
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم امکان چنین امری هست ولی بصورت کاملا نادر و ناشی از اختلالات ژنتیک. البته اینکه چند مورد بدین شکل وجود دارد نمی توان قضاوت نمود ولی ممکن است بعنوان یک نقص ژنتیکی چنین مساله ای اتفاق افتد. مثل دوقلوهای بهم چسبیده یا افرادی که دارای شش انگشت هستند یا ...
باسلام. من دارای خون ریزی های زیادی هستم اصلا زمان پریودم سر موقع نبوده بعد از مراجعه های مکرر، یکسری گفتن عصبی هستش و هرسری یه چیز. این سری اخر گفتند بعد از سونوگرافی که فولکیلهای ریز متعدد هستش و تنبلی تخمدان دارم ایا  1  درمانی هست چه گیاهی چه نوع دیگر 2  ایابچه دارمیشم 3  ایادرمیل جنسی تاثیری دارد 4  ناگفته نماند من دوبار کیست داشتم که یک بار با دارو و یک بار با عمل رفع شده خواهش میکنم راهماییم کنید. که دارم از فکر و خیال میمیرم ممنون
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم درمان دارویی تنبلی تخمدان استفاده از قرصهای ضد بارداری  ال دی می باشد که کمک می کند تا عادت های ماهانه روی نظم بیاید و خونریزی نیز کم شود لذا می توانند از این قرصها استفاده کنند و اگر قرصهای  ال دی برایشان عوارضی ایجاد می کند می توانند از نوع خارجی ان به نام یاسمین استفاده کنند.
در مورد بچه دار شدن نیز باید بگویم مشکلی از نظر بچه دار شدن ایجاد نمی کند. اگر در زمانی که قصد بچه دار شدن دارند تخمک گذاری انجام شود که مشکلی نخواهد بود و اگر تخمک گذاری انجام نشود می توان با دارو تخمک گذاری را تحریک کرد و کمک کرد تا بچه دار شوند.
همانطور که قبلا گفتم سیکل هورمونی در کم و زیاد شدن میل جنسی تاثیر دارد و بیشترین میل جنسی حوالی نیمه سیکل که تخمک گذاری انجام می شود می باشد. در افراد دچار تنبلی تخمدان معمولا میل جنسی وجود دارد و مشکلی از این بابت ندارند. اگر مشکلی وجود داشته باشد باید یک بررسی هورمونی صورت گیرد و از نظر مصرف سایر داروها نیز شرح حالی اخذ می شود و سپس دارویی مناسب برای افزایش میل جنسی داده می شود.
معمولا کیستهای کوچک تر از 6 سانتیمتر که به درمان دارویی جواب دهند با دارو از بین می روند و کیستهای بزرگتر که به دارو جواب ندهند نیاز به جراحی پیدا می کنند. در افرادی که تنبلی تخمدان دارند در هر دوره یک فولیکول شروع به رشد می کند و در نیمه سیکل نمی تواند پاره شود تا تخمک آزاد شود لذا تخمک گذاری صورت نمی گیرد و این فولیکولهای بزرگ شده و پاره نشده در سونوگرافی خود را بصورت کیستهای متعدد نمایش می دهند. معمولا با استفاده از قرصهای ضد بارداری این افراد درمان شده و تغییرات هورمونی صورت گرفته در ایشان به روال عادی بر می گردد.

آیا این صحیح است که کلیه ی زنان هم بیضه دارند و نزول نکرده بلکه میکروسکوپی است؟
البته می دانیم با تزریق تستوسترون خصوصیات مردانه به جنس ماده داده می شود. اما آیا در حد تحقیقاتی , حالتی را که یک زن مرد شود و دارای آلت مردانه ی خودش هم شود را می توان ایجاد کرد؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم در زنان چیزی به نام بیضه نداریم. حتی در حد میکروسکوپی هم چیزی به نام بیضه یا شبیه بیضه نداریم. البته غده فوق کلیه یا آدرنال در زن می تواند هورمون جنسی مردانه ترشح کند ولی بافت بیضه در زن وجود ندارد.
اینکه بتوان یک زن را به مرد تبدیل کرد امکان ندارد. حتی با عمل جراحی نیز نمی توان چنین کرد. اما اگر فردی دو جنسیتی باشد می توان با عمل جراحی تغییر جنسیت در وی ایجاد کرد.
در زمان جنینی از طناب جنسی اولیه بیضه یا تخمدان شکل می گیرد و تحت تاثیر تستوسترون ترشح شده از بیضه ها سیستم تناسلی مردانه تشکیل می شود و در غیاب تستوسترون الت تناسلی زنانه شکل می گیرد. اگر جنینی دارای بیضه باشد ولی بیضه وی تستوسترون ترشح نکند علیرغم داشتن بیضه و جنسیت مذکر دارای دستگاه تناسلی زنانه می شود و اگر جنینی دارای تخمدان باشد ولی به دلیل مصرف تستوسترون یا ترکیبات ان توسط مادر و یا وجود سرطان مترشحه اندروژن یا هورمون مردانه ساز در مادر، الت تناسلی مردانه شکل می گیرد. در واقع جنین دو جنسیتی می شود بدین معنی که با داشتن غدد جنسی از یک جنس، الت جنسی جنس مخالف را خواهد داشت.

آیا ترشح مایع لغزنده در دختران باکره به دلیل قرارگرفتن در موقعیتهای تحریک آمیز مثل دیدن فیلم های ... اشکال شرعی دارد؟یعنی بعد از خروج این مایع غسل لازم است؟
دوست دیگری نیز سوال کرده اند:
میدونم این سوال شرعیه ولی لطفا جوابمو بدید
آیا مایعی که قبل از ارضا شدن و به علت تحریکات از زن خارج میشه هم منی هست و غسل داره؟
در پاسخ به این دوستان عزیز باید بگویم همانطور که در مطالب قبلی نیز گفتم در زن مایعی به نام منی نداریم و فقط ترشحات لغزنده ساز مجرا را داریم که با تحریک جنسی از زن خارج می شود و خروج این ترشحات جنسی با تحریک هم اگر باشد نیاز به غسل ندارد. البته برخی از مراجع معتقدند اگر زن به ارگاسم برسد و ارضا شود لازم است غسل نماید و اگر ارضا نشود نیاز به غسل ندارد  . همچنین برخی دیگر غسل را حتی در صورت ارضا شدن نیز لازم نمی دانند و فقط وقتی نزدیکی یا رابطه جنسی همراه دخول صورت گیرد غسل را واجب می دانند.

یه سوال کلیتوریس یا چوچوله همون قسمتیه که ادرار ازش خارج میشه؟؟؟؟؟؟؟

کلیتوریس یا چوچوله بالاترین قسمت الت تناسلی است که لبهای کوچک به هم می رسند و حدود دو سانتیمتر پایین تر از ان مجرای خروج ادرار قرار دارد. همچنین لبهای کوچک بزرگ یک تفاوت اناتومیک طبیعی است و در برخی از زنان بدین شکل می باشد که لبهای کوچک بزرگند و لبه انها برجسته است.

نظر شما در مورد ختنه ی زنان چیست ؟ در غیر ضروری بودن آن بحثی نداریم و خوشحالیم که مذهب شیعه آن را واجب نمی خواند . اما متاسفانه با توجه به اغراض سیاسی و فعالیتهای مربوط به جنبشهای زنان و فمینیستی , در میزان مضر جلوه دادن این موضوع , اهداف سیاسی را دخیل کرده اند تا حدی که از آن بعنوان مرگ جنسی زن و پایان حیات جنسی یک خانم یاد می کنند. آیا واقعا نابودی کلیتوریس موجب می شود دیگر زن ارضا نشود؟لطفا توضیح و توصیف جامعی بدهید. ممنون
در پاسخ به سوال این دوست عزیز باید بگویم عمل ختنه به عملی گفته می شود که پوست روی آلت بوسیله آن کنار زده می شود و بریده می شود تا سر آلت آشکار شود. این عمل در اقایان صورت می گیرد و تحقیقات علمی ثابت کرده باعث پیشگیری از سرطان می شود. عدم ختنه میزان سرطان آلت را به میزان زیادی افزایش می دهد.
در برخی کشورها و فرهنگها این عمل برای دختران نیز انجام می شود و پوست روی چوچوله یا کلیتوریس را طی عملی برش داده و بر می دارند تا نوک کلیتوریس بیرون بزند و مشخص شود. کلیتوریس یا چوچوله مثل سر آلت تناسلی مردان در زن است که کوچک بوده و در قسمت فوقانی آلت تناسلی زن و در محلی که لبهای کوچک آلت تناسلی به هم می رسند می باشد. اندازه آن در زنان مختلف متفاوت است و در برخی کاملا زیر پوست قرار گرفته و معلوم نیست و در برخی افراد بیرون زده و مشخص است. با عمل ختنه در دختران، پوست روی کلیتوریس برداشته می شود تا بیشتر خود را نشان دهد و بیرون زده باشد. البته برخی با جراحی ختنه کلا کلیتوریس را بریده و بر می دارند. بسته به اینکه کدام کار صورت گیرد وضعیت متفاوت می باشد.
در جاییکه کلیتوریس کلا بریده و برداشته می شود به نوعی به زن اسیب وارد می شود و او به دیر ارضایی مبتلا می شود. کلیتوریس یا چوچوله یکی از نقاط بسیار تحریک پذیر در زنان می باشد و تحریک آن باعث می شود زن به ارضا برسد. در خود ارضایی زن با مالش کلیتوریس خود را به ارضا می رساند. در سکس دهانی نیز بوسیدن و مکیدن و تحریک کلیتوریس با زبان باعث تحریک جنسی و ارضای زن می شود. وقتی این ناحیه اسیب میبیند زن برای تحریک شدن و ارضا شدن دچار مشکلاتی می شود و باید در دخول به حد کافی تحریک شود تا به ارضا برسد. یکی دیگر از نقاط تحریک امیز در الت تناسلی زن نقطه جی می باشد که در داخل مجرا و حدود 3 سانتیمتری دهانه ورودی و در قسمت شکمی مجرای تناسلی قرار دارد و تحریک آن باعث ارضای زن می شود. وقتی کلیتوریس و نقطه جی با هم تحریک شوند زن زودتر به ارگاسم یا اوج لذت جنسی می رسد. ولی وقتی فقط یکی از این نقاط تحریک شود مدت زمان بیشتری طول می کشد تا زن ارضا شود.
در وضعیتی که کلیتوریس از زیر پوست ازاد شود و سطحی و اشکار شود کوچکترین برخورد با ان حتی توسط لباس زیر نیز برای زن تحریک کننده خواهد بود. این افراد به شدت حساس شده و تحریک پذیر می گردند و تحریک بیش از حد باعث می شود تا از درد و سوزش در ناحیه کلیتوریس رنج ببرند.
در حالت عادی نیز اگر کلیتوریس بیش از حد تحریک شود دردناک شده و باعث رنجش و درد در زن می شود.
البته این زنان به دلیل اینکه تحریک را بهتر در ناحیه کلیتوریس احساس می کنند زود ارضایی پیدا می کنند و لذت زیادی از رابطه جنسی نمی برند.
در مجموع عمل ختنه برای دختران عملی غیر ضروری است و باعث می شود تا لذت جنسی را به درستی تجربه نکنند. لذا از نظر پزشکی بر خلاف ختنه مردان این عمل توصیه نمی شود. این عمل بیشتر در کشورهای عربی و افریقایی رواج دارد و به شیوه سنتی توسط افراد غیر پزشک صورت می گیرد.

ميخواستم بدونم در دختر خانومهاي مجرد هم احتمال تنبلي تخمدان وجود دارد؟
اگر وجود دارد براي رفع ان چه بايد كرد؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم در مورد تنبلی تخمدان یا تخمدانهای پلی کیستیک این موضوع ارتباطی به مجرد بودن یا نبودن ندارد و نحوه برخورد نیز یکسان است.
در موارد تنبلی تخمدان تا زمانیکه فرد قصد باردار شدن ندارد از قرصهای ضد بارداری ال دی استفاده می کنیم. این درمان اصلی در خانمهای مجرد می باشد و در خانمهای متاهل نیز تا زمانی که قصد بارداری وجود ندارد درمان اصلی می باشد. زمانی که فرد قصد باردار شدن داشت با داروهای محرک تخمک گذاری مثل کلومیفن تخمدانها را تحریک به تخمک گذاری می نماییم تا فرد تخمک گذاری را انجام دهد و باردار شود.


آقای دکتر من نمی دونم چرا همیشه ترشحات دارم ،ترشحات ژله مانند بی رنگ و گاهی سفید که معمولا بعد از خشک شدن زرد رنگ میشه .و می دونم که کاملا متفاوته با ترشحاتی که زمان تحریک شدن ازم خارج میشه .حتی زمانی که پریودم این ترشحات رو دارم البته بی بوست.درضمن من 23 سالمه و مجردم.
یه سوال دیگم دارم و اینه که من از زمانی که ده سالم بوده خودارضایی میکنم البته من اصلا نمیدونستم چیه و ضرر داره حتی من از پرده بکارت تا چند سال پیش خبر نداشتم الان خیلی نگرانم که مشکلی برام پیش نیومده باشه من نمی خوام خودم معاینه کنم یا پیش دکتر برم اما به نظر شما امکان داره پاره شده باشه ولی من هیچی وارد واژنم نکردم.
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم هر گونه ترشح غیر عادی از مجرای تناسلی نشان دهنده عفونت می باشد. این عفونت ممکن است ناشی از یک باکتری، ویروس یا قارچ باشد. بستگی به نوع  عفونت ترشحات سبز، زرد، خاکستری یا سفید وجود داشته و ممکن است بدون بو باشد یا با بوی بسیار بد مثل بوی ماهی گندیده.
لذا به محض شروع ترشحات غیر عادی لازم است فرد به یک پزشک مراجعه نماید تا پس از اخذ شرح حال و معاینه درمان مناسب انجام شود.
یکی از مسایلی که منجر به عفونت در زنان می شود عدم رعایت مسایل بهداشتی می باشد. کوتاه کردن موهای ناحیه تناسلی، خشک کردن ناحیه تناسلی پس از حمام با سشوار، شستن لباس زیر با مواد شوینده مناسب و خشک کردن آنها در آفتاب، عدم پوشیدن لباس زیر مرطوب می تواند کمک کند تا میزان عفونت در زنان کاهش یابد. همچنین در مسایل جنسی نیز باید زن و مرد قبل از رابطه دستهای خود را با اب و صابون بشویند و همچنین ناحیه تناسلی نیز قبل و بعد از رابطه جنسی با اب و صابون شسته شود. از وارد کردن اشیا یا دست الوده داخل مجرای تناسلی زن باید ممانعت به عمل اید. همچنین در سکس دهانی نیز از وارد شدن اب دهان مرد به داخل مجرای تناسلی باید ممانعت به عمل اید.
در مورد قسمت دوم سوال نیز همانگونه که بارها گفته ام باید بگویم خود ارضایی هیچ گونه عارضه جسمانی ندارد و در صورتیکه طی ان مستقیما به پرده بکارت فشاری وارد نشود و یا جسمی وارد مجرا نشود پرده بکارت آسیبی نخواهد دید.

گاهی ترشحات سفید رنگی دارم.که بوی نا مطبوعی داره.خارش ندارم.سوزش ادرار هم ندارم.به نظرتون دلیلش چیه؟میشه از راه طبیعی درمان کرد؟(مثلاً میگن تو محلول آب و سرکه نشستن خویه)
ترشحات بدبوی مجرای تناسلی نشان دهنده عفونت می باشد و نیاز به درمان انتی بیوتیکی مناسب می باشد. استفاده از محلول اب و سرکه سفید نیز مفید می باشد. روزانه یک نوبت به مدت 30 دقیقه در محلول می توان نشست.

ترشحات قطره قطره ی ادرار در طول روز،میتونه فیستول ادراری باشه؟
خروج ادرار از مثانه در طول روز به علت بی اختیاری ادرار یا فیستول ادراری می باشد و برای تشخیص لازم به مراجعه به پزشک می باشد.

با سلام.من بدلیل پریود نامنظم رفتم دکتر گفتن تنبلی تخمدان داری که دارو دادن هرچند خوب نشدم وخونریزی هام بدتر شد .به تازگی هم رفتم که گفتن رحمت بزرگ شده و تخمدونات متورم شدن
1  برای تنبلی تخمدونام چکار کنم
2  آیا در بچه دار شدن من مشکل ایجاد میکنه
3  برای بزرگی رحم و متورم شدن تخمدونام که مشکل جدیده و بدتر شدم چکار کنم
4  در ضمن مجردم و دو بار کیست داشتم  که یک بار باعمل و یکبار باقرص رفع شده
5  همچنین مامانم سرطان سینه داشت که به رحمت خدا رفته و یکی ازخاله هام هم مشکلاتی از این قبیل داشته که رحمشو برداشتن
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم اولین و مهمترین چیز در درمان تنبلی تخمدان نداشتن استرس و نگرانی است. سعی کنند استرس را از خود دور کنند و نگران نباشند.
لازم است سیر دقیقی از روند درمان ایشان را بدانم تا بتوانم توضیحات دقیقتر ارایه دهم. لازم است قرصهای ضد بارداری ال دی را تهیه و از روز پنجم قاعدگی شروع به مصرف نمایند. تنبلی تخمدان به علت عدم تخمک گذاری در روند باروری مشکل ایجاد می کند که هر زمان که فرد تمایل به بچه دار شدن داشت با تحریک تخمدان تخمک گذاری صورت می گیرد و فرد توانایی باروری را پیدا می کند.
به دلیل سابقه سرطان در مادر (خداوند قرین رحمتش فرماید) و سابقه مشکلات در خاله این فرد لازم است از سن 35 سالگی با انجام پاپ اسمیر منظم بصورت سالیانه یکبار و همچنین انجام معاینات دوره ای از نظر توده سینه و در صورت لزوم ماموگرافی تحت نظر باشند تا در صورت بروز مشکل در مراحل اولیه درمان انجام شود.


دختری هستم در استانه 21 سالگی از 10 سالگی هم پریود شدم اما نامنظم تاریخ درست و دقیقی نداشت از 17 سالگی بابت موهای زائد به پزشک متخصص داخلی مراجعه کردم ازمایش های همرمونی چیزی نشان نداد طبق نظر دو پزشک قرص پروژستورن خوردم اما در 19 سالگی مشکل موها حا شد به متخصص پوست مراجعه کردم باز آزمایش هورمونی و باز همان قرص ها!اما اینبار بعد از 3 ماه که قرص ها را قطع کردم دیگر پریود نشدم تا اینکه بعد از 6 ماه به متخصص زنان مراجعه کردم باز هم آزمایش هورمونی و این بارهم قرص چون باآمپول پریود نشدم بعد از دوره 6 ماه قرص های پرژستورون دیگه پریود نشدم تا اینکه به متخصص دیگری مراجعه کردم که سونوگرافی تشخیص کیست پلی استیک داد اما در این فرآیند که دقیقا 6 ماه طول کشید بعد از 6 ماه پریود شدم(نمی دانم چقدر این 6 ماه می تونه معنی داشته باشه و یا اینکه تصادفی هست؟)
راجع به بیماری پلی استیک در اینترنت سرچ کردم و بسیار نگران شدم؟موهای رائد و اضافه وزن و اختلا عادت ماهانه رو که دارم
احتمال ناباروری و دیابت وبیماری ها قلبی و سرطان دهانه رحم هم که وجود داره
من برای این موارد چیکار باید بکنم؟آیا ناباروری اینگونه راه درمان دارد و یا می توان شخیص داد که احتمال باروری من هست یا نه؟
برای موهای زائد چکارباید بکنم؟
شنیده ام به این افراد توصیه می شود قبل از غذا قرص های دیابت بخورند؟آیا شما این را توصیه می کنید؟
آیا می توان نتیجه گرفت که سیکل من 6 ماه یک بار اتفاق می افتد؟و این باعث نگرانی می تواند باشد یا نه؟
چه کارباید بکنم؟
نگرانی شما در مورد بیماری تخمدان پلی کیستیک بی مورد است. این بیماری با دارو تحت کنترل قرار می گیرد و مشکلی در زمینه بارداری نخواهد داشت. قرصهای متفورمین کمک می کنند تا بافت چربی کمی کاهش یابد و وزن نیز کنترل شود.
وزن شما و قد شما چقدر است و در صورت امکان نتیجه ازمایشات هورمونی و سونوگرافی خود را برایم بفرستید.

یائسگی چیست؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم همه زنان در سن بلوغ با اغاز تخمک گذاری دوره ای پریودی پیدا می کنند که طی ان رحم آمادگی پذیرش جنین را پیدا می کند و بعد از آن در صورت عدم وقوع بارداری دیواره های رحمی ریزش کرده و خونریزی یا عادت ماهیانه صورت می گیرد. این روند بصورت منظم و تقریبا هر 28 روز یکبار تکرار می شود و هر ماه یک تخمک آزاد می شود.
 در سن حدود 50 سالگی با تغییرات هورمونی که صورت می گیرد تخمک گذاری متوقف و این دوره ماهیانه نیز دیگر تکرار نمی شود. این روند متوقف شدن تخمک گذاری چند ماهی طول می کشد. به دورانی که طی ان یک زن به پایان دوران تخمک گذاری می رسد و سیکلهای ماهیانه وی متوقف می شود دوره یائسگی می گویند. در این دوره عادت ماهیانه نا منظم می شود و به تدریج قطع می شود.

سلام یه سوال دارم من دختری 20 ساله هستم خیلی زود حتی با فکر کردن یا خوندن مطالب حتی سوال دیگران ناحیه ی تناسلیم خیس میشه.آیا من مشکلی دارم؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم با تحریک جنسی ترشحات مجرای تناسلی شروع می شود و خروج این ترشحات از مجرای تناسلی باعث خیس شدن ناحیه می شود و این امر کاملا طبیعی می باشد.
ترشحات از ناحیه تناسلی زنان زمانی نیاز به بررسی دارد که اولا بدون تحریک جنسی و در حالت عادی نیز وجود داشته باشد. ثانیا با بوی بد همراه باشد و رنگ ان از حالت شفاف خارج شود. ثالثا خروج ترشحات باعث سوزش و درد در ناحیه تناسلی بویژه هنگام دفع ادرار شود. در هر یک از این سه مورد لازم است فرد بررسی و درمان مناسب صورت گیرد.
در افراد جوان و کسانی که از نظر جنسی گرم محسوب می شوند با کوچکترین تحریک جنسی مثل تصور ذهنی صحنه های سکسی یا فکر کردن به سکس ترشحات جنسی افزایش می یابد و از مجرا خارج می شود. این ترشحات معمولا بی رنگ و بدون بو هستند و نیاز به پیگیری خاصی ندارند. همچنین از نظر شرعی خروج این ترشحات نیاز به غسل نیز ندارد.

بعد از یائسگی هنوز میل جنسی در بانوان هست ؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم میل جنسی در زنان نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی است و پیچیدگیهایی دارد. یکی از عوامل موثر بر میل جنسی ترشحات هورمونی تخمدانهاست که تحت تاثیر هیپوفیز و هیپوتالاموس در مغز قرار دارد. یکی دیگر از عوامل موثر در میل جنسی در زنان هورمون تستوسترون یا آندروژنی (هورمون جنسی مردانه) است که توسط غدد فوق کلیوی ترشح می شوند. تحریکات ذهنی نیز بخش دیگری از عوامل موثر بر میل جنسی را در زنان تشکیل می دهند.
بعد از یائسگی به دلیل تغییرات هورمونی که صورت می گیرد تخمدانها میزان هورمونهای جنسی کمتری ترشح می کنند که کمی تاثیر بر میل جنسی زن می گذارد ولی این میل به خاطر سایر عوامل از بین نمی رود و وجود دارد. همچنین بعد از یائسگی تخمدانها استروژن کمتری ترشح می کنند که باعث آتروفی و خشک شدن مخاط واژن می شود و مقاربت را برای یک زن دردناک می سازد. و همین دردناک شدن مقاربت باعث می شود زنان کمتر به رابطه جنسی روی آورند. در چنین مواقعی استفاده از پماد استروژن واژینال باعث خواهد شد تا واژن یا مجرای تناسلی زن مجددا از حالت اتروفی خارج شده و درد حین مقاربت از بین برود. همچنین استفاده از ژلهای لوبریکانت نیز کمک خواهد کرد تا مقاربت در این دوران نیز مانند قبل بدون درد و سوزش انجام شود و زنان بتوانند بدون مشکل عمل جنسی را انجام دهند و لذت ببرند.

آقای دکتر برای من یه مشکل عجیب پیش اومده البته شاید واسه دکترا عجیب نباشه ممکنه زنی دو کلیتوریس داشته باشه اگر ممکنه باید چیکار کرد؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم بله ممکن است و جای نگرانی ندارد و نیاز به اقدام خاصی هم ندارد.

من بعد از استفاده از نوعی نوار بهداشتی در دوران پریود فهمیدم که به این نوع حساسیت دارم.حالا از اون موقع دچار خارش شدم و اطراف واژنم قرمزه.میشه راهنمایی کنید از چه پماد یا دارویی استفاده کنم؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم با توجه به حساسیتی که ایجاد شده است لازم است از شستن زیاد ناحیه تناسلی خودداری کنند و بعد از شستشوی ناحیه این منطقه را کاملا خشک نمایند و بعد از استحمام نیز با سشوار ناحیه تناسلی خود را خشک کنند.
از پماد هیدروکورتیزون و کالامین دی به صورت موضعی روزانه یکبار  از هر کدام برای حداقل یک هفته استفاده نمایند. از لباس زیر نخی و مناسب هم استفاده کنند.

salame dobare.man soalatam kheyli ziade diktor.yekishunam ine .tu matalebetun khundam ye khanum neveshte bud chuchle!!!shenidam ghablanam vali daghighan nemidunam chie va shekle zaheri va rangesh bayad chetor bashe mishe baram tozih bedin.chon b dalile khod erzae taghirati dakhelesh ijad shode va rangesh ghahvee shode va engar yekam chorukidast.dalilesh chie?merc az zahmatatun
چوچوله همان کلیتوریس است. در قسمت بالایی الت جاییکه دو لب کوچک داخلی به هم می رسند

اگه یکی دو روز بعد از پریود شدن (یعنی بعد از اتمامش) این ترشحات بیرنگ و بی بو ظاهر بشن و حتی گاهی وقتا هیچ موردی مثل فکر کردن به موارد تحریک آمیز وجود نداشته باشه و ترشح وجود داشته باشه، آیا میتونه خطرناک باشه ؟! نیاز به پیگیری داره؟!
و اما در مورد این که نوشتید افراد گرم، حتی با دیدن صحنه های سکسی هم نیاز به غسل ندارن، کمی جای سوال داره، مگر نه این که باید غسل جنابت کرد ؟! (شاید به دلیل استمنا و ... )
این که میگن وقتی میدونید اینجوری میشید، نباید به سراغ این موارد برید، حالا که رفتید و ترشح داشتید، باید غسل کنید ؟!!!
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم ترشحات بیرنگ و بی بو طبیعی است و نیاز به بررسی ندارد مگر اینکه میزان آن خیلی زیاد باشد که دایم لباس زیر را آلوده کند یا ایجاد درد و سوزش نماید.
در مورد غسل جنابت نیز باید بگویم همانگونه که قبلا گفته ام غسل جنابت در دو صورت واجب است اول جماع و دوم خروج منی.
جماع یا نزدیکی یا رابطه جنسی با دخول به رابطه ای گفته می شود که در آن مرد تا حد ختنه گاه آلت تناسلی خود را وارد واژن یا مقعد زن نماید. در این صورت حتی بدون رسیدن به ارگاسم یا خروج منی نیاز به غسل جنابت وجود دارد. مورد دیگر خروج منی می باشد که قبلا نیز توضیح داده ام و نظرات برخی از مراجع را نیز درج نموده ام. در زن چیزی به نام مایع منی نداریم که با خروج ان نیاز به غسل داشته باشد. برخی از مراجع معتقدند اگر زنی بدون جماع یا داشتن دخول ارضا شود یا به ارگاسم برسد نیاز است غسل کند و در غیر اینصورت نیاز به غسل ندارد. برای فهم بهتر موضوع به رساله مرجع تقلید خویش رجوع نمایید.

سلام آقای دکتر شما فرموده اید که در خانمها انزال صورت نمی گیره من وقتی که میخوام ارضا بشم حالتی شبیه ادرار داشتن بهم دست میده که خودمو کنترل میکنم و گاهی با خودم فکر میکنم که شاید که مشکلی دارم در یک مقاله ای با عنوان انزال جنسی در خانمها توی اینترنت خوندم که این در واقع ادرار نیست و خانمی هم که این حالت بهش دست میده بیماری یا مشکلی نداره بلکه این مایعی هست که از غدد پاراترال سرچشمه می گیره و ترکیب اون کاملا با ادرار متفاوته و یک چیز طبیعیه که خانمها نباید در مقابلش جلوی خودشونو بگیرن و باید خودشونو رها کنند. نظر شما در مورد این مطالب چیه و آیا این حالتی که بهم دست میده نشانگر یک بیماریه یا طبق چیزی که این مقاله بیان کرده طبیعیه و همون انزال خانمهاست؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم این حالت غیر طبیعی نیست و در برخی از خانمها هنگام ارگاسم یا ارضا شدن رخ می دهد ولی در مورد ترشحات بررسیهایی که من کردم بر خلاف مطالبی است که این دوست عزیز از اینترنت نقل کرده اند.
این حالت به اسکوییرتینگ معروف است و در طی آن به دلیل تحریک بیش از حد، احساس ادرار داشتن به فرد دست داده و به دنبال آن در صورت عدم جلوگیری ادرار با شدت زیادی به بیرون از مثانه پاشیده می شود. در واقع این مایع همان ادرار است و ترشحاتی به نام ترشحات غدد پاترال به این حجم و با خروجی فشاری به این شکل نداریم. غدد مهبل یا مجرای تناسلی فقط ماده لیز کننده ای ترشح می کنند که درون واژن یا مجرای تناسلی را لغزنده می سازد تا عمل جنسی راحت تر صورت گیرد. اسکوییرت نیز به معنای پاشیدن اب یا فواره می باشد و به این علت به این عمل اسکوییرتینگ گفته می شود که ادرار به بیرون پاشیده می شود.
علت این موضوع نیز تحریک اسفنکتر داخلی مثانه می باشد که حالت ادرار داشتن را در فرد فعال می کند. پیشابراه یا مجرای ادراری دقیقا بالای واژن قرا دارد و به فاصله کوتاهی به مثانه می رسد. در ورودی مثانه گیرنده هایی وجود دارد که باعث ایجاد احساس ادرار داشتن می شود و تحریک جنسی می تواند باعث تحریک این گیرنده ها و ایجاد این احساس شود.

No comments:

Post a Comment

فیلم اموزش رابطه جنسی